• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen & retourneren

Wat als ik niet tevreden ben van mijn aankoop?

Bij Curb Skateshop heb je steeds 14 dagen de tijd om je pakket terug te sturen. Dit kan makkelijk en snel door ons een mailtje te sturen naar curbskateshop@gmail.com

Te Kleine Schoenen

Voor je 100% zeker bent dat je de schoenen terugstuurt willen we je graag nog even wat tips en tricks geven met betrekking tot de schoenen uit ons assortiment. Het zit namelijk zo dat deze schoenen in het begin altijd wat spannen in de breedte. Dat komt omdat skateschoenen en hun afgeleide nu eenmaal zo gemaakt zijn dat deze zich na 2 tot 4 uur dragen helemaal naar je voet zetten, verbreden en dan meestal als gegoten zitten. Wandel er dus thuis een aantal uren mee rond op een schone ondergrond zodat ze zeker niet beschadigd of vuil worden. Dan is er een grote kans dat de schoenen je wel goed gaan passen.

Hoe kan ik een product terugsturen?

Stuur een mail naar curbskateshop@gmail.com

Stuur dan het pakje op naar Curb Skateshop, Nederkouter 51, 9000 Gent

verzendingskosten zijn voor jou bij het terugsturen. Tenzij het een foute levering is van onze kant.

 

Krijg ik mijn geld terug ?

Als je iets terugstuurt omdat de maat niet juist is, de kleur tegenvalt of je het niet mooi vindt dan krijg je gewoon je geld terug. Zo simpel is het. Deze terugbetaling gebeurt steeds binnen de 14 dagen na verwerking van je retour.

De producten moeten in dezelfde staat teruggestuurd worden als je ze gekregen hebt: Onbeschadigd, ongedragen en met de labels er nog aan.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Uiteraard bieden we bij Curb enkel producten aan waar we zelf achterstaan. Zelf de beste merken maken soms een fabricagefout. Daarom heb je bij ons steeds een garantie op fabricagefouten.

Stuur ons een mailtje met de nodige foto's en uitleg. Op basis hiervan kunnen we uitmaken of het om een fabricagefout gaat. Vervolgens sturen wij dit op naar het merk en houden we je op de hoogte over het oordeel en de beslissing van de fabrikant.

Als het een fabricagefout is laten we je dit weten. Je stuurt je artikel op naar ons en we droppen je een mailtje wanneer je een nieuw exemplaar of cadeaubon voor deze waarde mag verwachten. Verzendingskosten naar het merk zijn dan voor ons. Jij kan er niet aan doen dus hoef je niets te betalen.